Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

The neighbour lies to other neighbours to make us look bad, and then they come to us and tell us what he says.

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

• The neighbour lies to other neighbours to make us look bad, and then they come to us and tell us what he says.

The neighbour lies to other neighbours to make us look bad, and then they come to us and tell us what he says.

Our neighbour is a strange bird. The hairstyle he has is just ridiculous. People think he's just plain ‘weird’.

Now he's come up with the idea of telling lies about us. He didn't consider that we've known the neighbours for a long time and get along well with them.

So they come to us and tell us what he says.

His lies are so stupid and ridiculous that you almost feel sorry for him.

The only question is when he will finally realise that the others do not take him seriously. Some even despise him.

We don't care about him personally. There are always people like him, scum. You just have to live with it.

Quote: ‘My neighbour can therefore cause me costs of several thousand euros with an effort of a few cents. For him, on the other hand, the matter remains completely without consequences.

That is exactly the problem. Criminals and/or the mentally ill can use this gap to gain advantages. This behaviour also occurs in certain mental illnesses (e.g. delusions of grandeur). The authorities usually recognise this, but do not do anything because they are reluctant to deal with mentally ill people.

Normally, a neighbour who makes false accusations should be held responsible and at least make good the damage financially. In fact, however, this would involve a considerable amount of additional work for the officials and so a case is simply dismissed. Let the citizen see how he can cope with the madman.

Eine schlechte Wahrheit ist besser als eine gute Lüge !
    Une mauvaise vérité vaut mieux qu'un bon mensonge !
    A bad truth is better than a good lie !

Kommentar

My neighbour has found a simple trick to get me down

Yes, unfortunately authorities are repeatedly ‘instrumentalised’ by such people.

They don't want years of legal disputes with the authorities and accept this deplorable state of affairs. Ultimately, the ‘good guy’ is the stupid one!

Perhaps the publications on the internet will be of some use. At least here you can write about your frustrations.

Best regards, BAK 3

Kommentar

Le voisin ment...

Vous n'êtes pas les seuls à devoir faire face à des calomnies ou à des médisances de la part de voisins ou d'habitants de la ville. Je vis depuis des années dans une ville plutôt petite et rurale. Il y a beaucoup de gens de droite libérale à d'extrême droite (principalement des hommes de toutes sortes et des femmes qui plaisent aux hommes) et je suis considéré comme une minorité ici avec les femmes noires. En 2021, un vieil homme handicapé m'a toujours ridiculisée dans le couloir de mon immeuble. Il a prétendu que je jetais des ordures et m'a traitée de tapette. Il a même sali mon tapis de course. Il a prétendu que je jetais des ordures et m'a traitée de tapette. Il a même sali mon tapis de course. Heureusement, le défunt s'est éteint et le problème a été réglé, mais quelques mois plus tard, des jeunes locataires sont venus et depuis, ils font du bruit quand ils sont là-haut. Ils piétinent, font du bruit, mettent de la musique forte ou fument des drogues auxquelles je suis allergique (je souffre de la maladie de Basedow).

J'attends toujours mon dédommagement, qui s'élève maintenant à près de 800 euros, car j'ai attrapé un zona à cause d'eux. Ces gens sont vraiment ignobles, mais ce n'est pas tout : beaucoup d'inconnus ici ne cessent de médire de moi, prétendant que je suis fou, bizarre, laid, stupide, un homme-femme, etc. Et tout ça à cause de mon apparence. Tous ces gens se moquent de moi simplement parce que je suis comme je suis, que je suis lente ou que je fais certaines choses différemment d'eux. Je suis issue d'une famille d'alcooliques handicapés et je souffre du syndrome d'alcoolisation fœtale, ainsi que d'autres handicaps. Je n'ai pas l'apparence d'une personne de la classe moyenne et je suis pauvre. Tout comme les gens se moquent des allocataires du RSA sur RTL2, ils se moquent de moi. J'ai aussi été agressée ici par la police et le service de psychiatrie sociale et traînée à l'asile comme si j'étais une criminelle endurcie. Le *** gagne énormément d'argent en traitant les femmes de la classe inférieure comme moi comme des malades mentales avec des neuroleptiques et en établissant des diagnostics qui ne sont pas corrects, en les enfermant, en les sédant et en les attachant (c'était juste une ville plus loin).

Je n'ai toujours pas reçu d'indemnisation, mais j'ai déposé une plainte auprès de l'administration et de l'AOK. Ils dépensent tellement d'argent au lieu de simplement me donner un niveau de soins 1, une aide quotidienne, un taux d'invalidité de 50 % et une indemnisation des victimes. À cause de ces gens, je risque encore d'aller en prison ou dans un hôpital psychiatrique, car ces ordures ne peuvent pas me supporter. Ce sont tous des gens qui ont un travail, qui sont hétéros et blancs, le plus souvent des hommes, mais en tout cas de la classe moyenne. Les travailleurs sociaux ici sont aussi de la pire espèce. À cause d'une telle personne, je ne reçois plus d'aide à l'insertion de la part de l'office d'aide sociale criminel. Ils disent que j'ai besoin d'une aide professionnelle. Comme si le professionnel était là pour me jeter des conneries passives et agressives à la figure. Je suis aussi content de ne plus voir cette merde. Elle m'a montré qu'Andrea Dworkin et Valerie Solanas avaient raison. Cette chose sur moi est aussi une saleté qui plaît aux hommes. Ces femmes détestent les femmes des classes inférieures.

Kommentar

The neighbor is lying..

You are not the only ones who have to deal with defamation or slander from neighbors or residents of the city. I have now had to live in a city that is rather small and village-like for years. You have a lot of right-wing liberals to right-wing extremists here (mostly men of all kinds and male-pleasing women). I am considered a minority here with black women. I was always made stupid in the hallway of my block by a disabled old man in 2021, who claimed that I was distributing rubbish and called me a man-woman, I don't belong here, and even once dirtied my rug. Fortunately, he passed away, so the problem was solved, but after just a few months, teenage tenants came in upstairs and have been making a ruckus whenever they are upstairs. Stomping, banging, loud music or smoke from drugs that I have an allergic reaction to (I suffer from Basedown's disease).

I am still waiting for my compensation money, which is now almost 800 euros, because I got shingles because of them. These people are really the lowest form of life, but that's not all: many strangers here are always cursing about me, saying that I'm weird, weird, ugly, stupid, man-woman, etc., etc. And all because of the way I look. All these people make fun of me just because I look the way I look and am slow or do some things differently than they do. I come from disabled alcoholics and suffer from FAS, and other disabilities. I don't look middle-class and I'm poor. Just as people make fun of Hartz 4 people on RTL2, they do so with me. I was also attacked here by the police and the social psychiatric service and dragged off to the loony bin as if I were a dangerous criminal. The *** makes an extremely lot of money from pumping lower class women like me full of neuroleptics as mentally ill and issuing diagnoses that are not correct, and locking them away, sedating them and fixing them (that was just one town away)

I have not received any compensation to date, but I have complained to the administration and the AOK. They spend so much money instead of simply giving me care level 1 everyday help, 50% disability level and victim compensation. Because of these people, I might end up in jail or forensic psychiatry because these bastards can't stand me. These are all people who have jobs, are straight and white, mostly male but definitely middle class. The social workers here are also the worst. Because of one of them, I no longer receive any integration assistance from the criminal social services here. They say I need professional help. As if that's professional passive-aggressive shit being thrown in my face. I'm glad I don't see the damn thing anymore. It showed me that Andrea Dworkin and Valerie Solanas are right. The thing I'm wearing is such man-pleasing trash. These women hate lower-class women.

Kommentar

Lädt...
          X